یاس3 دانلود

یاس3 دانلود

yas3DL.blogsky.com
یاس3 دانلود

یاس3 دانلود

yas3DL.blogsky.com

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام خارج از تصور

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی به نام خارج از تصور با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

  

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Reza Sadeghi Ft. Pouya Nikpour – Kharej Az Tasavor

دانلود آهنگ  یا کیفیت ۱۲۸

Reza Sadeghi Ft. Pouya Nikpour – Kharej Az Tasavor





متن آهنگ  رضا صادقی به نام خارج از تصور

به عکست خیره میشم بلکه آروم شم
تو بی اینکه بخوای دنیای من بودی
داره با گریه قسمت میشه تنهایی
چی میشد چند روزی جای من بودی
تا بودی زندگیم از خنده های تو
تا بودی لحظه هام از عطر تو پر بود
نمیدونستم اینجوری تموم میشه
ته این قصه خارج از تصور بود
ته این قصه دنیامو بهم ریخت
ته این قصه رویای منو کشت
تو دل کندی و من راهی ندارم
بجز کوبیدن دیوار با مشت
تو میدونی چقد از دوری دلتنگم
تو تنهایی مو خیلی وقته حس کردی
به عکست خیره میشک بلکه آروم شم
به عکست خیره میشم بلکه برگردی
هنوز از چشم تو دنیامو میبینم
شبیه قاب عکسام از تو لبریزم
شاید دلواپس گلدونامون.باشی
نباش تا وقتی که من اشک میریزم
کنارت وقتی بودم دنیا با من بود
تو نیستی چیزی جز کابوس با من نیست
تو که تنهام گذاشتی تازه فهمیدم
ته این قصه ی تاریک روشن نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.