یاس3 دانلود

یاس3 دانلود

yas3DL.blogsky.com
یاس3 دانلود

یاس3 دانلود

yas3DL.blogsky.com

بی تو هــــــــــرگـــــــــــز



آرام می آیم

همانجای همیشگی

سر همان ساعت همیشگی

با همان شوق که می شناسیش

با خودم حرف می زنم

برای خودم خاطره تعریف می کنم

و بی صدا مثل همیشه می روم

.
.
.
بی آنکه تو آمده باشی



بیادکسی که وجودش مانند دریا بود در کویر تنهاییم

ღپریا عزیــــزمان


که همیــــشه یادش در قــــلب ما زنــــده می مانــد

نظرات 5 + ارسال نظر
بــــــــهار چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 10:58 http://http:/baharbipaeeiz.blogfa.com

مهم نیست که قفلها دست کیه. مهم اینه که کلیدها دست خداست. از ته دل دعا میکنم که در این روزهای آخر سال، توی این روزای زیبای آفتابی، شاه کلیدتمام قفلها رو ازخدا عیدی بگیری. الهی آمین پیشاپیش عیدتون مبارک

hamid یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 20:12 http://make-yahoo-id.blogsky.com/

وبلاگ بسیار زیباتیی داری موفق وپیروز باشی

ناشناس شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 21:08

وبلاگت خوبه ولی متنی که راجب پریا نوشتی خیلی بدی نظر من اینه شاید نپسندی ولی خب میگم اخه فعل هایی که راجب پریااوردین فعل گذشتس پریا اگه دریا بود الانم هس بجای اینکه بهش روحیه بدی دارین روحیشو دستی دستی میکشین ایشاالله پریا خوب میشه نمیدونم تو ذهنتون خدارو تا چه اندازه شناختین ولی اگه خوب بشناسینش میفهمین که کاراش بی حکمت نیس خدا یه سنگی رو که جلو ادما میندازه راهی هم واسش میزاره که بتونه اونو دور بزنه فقط یکم صبر و حوصله میخواد منم یه بیمار دارم ولی فرق اونو پریا اینه که اون روحیه اش خیلی بالاس ابجی پریا خیلی دوست دارمو واست دعا میکنم،بابا یکی منو بگیره من چقد حرف زدم امروز ببخشید اگه ناراحتتون کردم

علیرضا98 جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 15:53

گفتی : “تا شقایق هست ٬ زندگی باید کرد”
شقایق هست اما تو نیستی ، حال چه باید کرد ؟




از خدا میخام هرچه زودتر خوب بشه

پریا ناز پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 07:43

تو خودت بیستی گلم.دیگه لازم نیس اینجا رو نگاه کنم. وبلاگ خیلی خوبی دارین بچه ها.ایشالا همیشه براتون بچرخه.حیف ک نمی تونم وگرنه کمکتون میکردم... پارسای گلممم.دویسسستت دارم..متن بی تو هرگز هم واقعا عالی بود.موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.