یاس3 دانلود

یاس3 دانلود

yas3DL.blogsky.com
یاس3 دانلود

یاس3 دانلود

yas3DL.blogsky.com

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی به نام عاشق نشو

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی به نام عاشق نشو با دو کیفیت همراه با متن آهنگ\

 

 

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Amin Habibi – Ashegh Nasho

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Amin Habibi – Ashegh Nasho


متن آهنگ  امین حبیبی به نام عاشق نشو

عاشق که بشی حالت میشه مث من

مث من که آرامش ندارم یروز

تنهای میشی از تنهایی دق میکنی

عشقت میره و میگه بمون و بسوز

عاشق که بشی حالت میشه مث من

مث من که زندون اتاقم شده

تو تاریکی میشینی و میفهمی

باز حرفایی که از عشق میزنن بیخوده

هرروز از غم دوریش عذاب میکشم

هرروز زندگیم از روز قبل بدتره

من هیچوقت نباید عاشقش میشدم

این عشق آرومو آخرش میبره

♫♫♫♫♫♫

عاشق نشو ای دل

با تنهایی سرکن

حالمو میبینی

حرفامو باور کن

عاشق نشو ای دل

عاشق شدن درده

می سوزی میمیری

این دنیا نامرده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.