یاس3 دانلود

یاس3 دانلود

yas3DL.blogsky.com
یاس3 دانلود

یاس3 دانلود

yas3DL.blogsky.com

دانلود آهنگ جدید آمین به نام دلت اینجا نیست

دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی آمین به نام دلت اینجا نیست با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

  

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

AaMin – Delet Inja Nist

دانلود آهنگ جدید

با کیفیت ۱۲۸

AaMin – Delet Inja Nist



متن آهنگ  آمین به نام دلت اینجا نیست

زیر بارونیم ، صورتامون خیس

با منی اما دلت اینجا نیست

تو حواست هست ، حال من خوش نیست

من حواسم هست

تو حواست نیست

تا ته بارون با تو میمونم ، تو نمیمونی اینو میدونم

بعد تو بارون ، هرچند اومد

شعر من اما، دیگه بند اومد

اگه اینجایی نیستی با اون خیسی.چشمام

اشکه یا بارون

وقتی خوشبختیت با یکی دیگست

تو برو از دور ،من حواسم هست

من اینجا زیر بارونم تو پشت قابی از شیشه

نگاهش میکنی و من

دلم بی تاب تر میشه

تو بی رحمانه رفتی ، این یه جوری قلبمو کشت که

زیر رگبار هم باشم

کویر قلب من خشکه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.